Vásárlás folyamata

1. A termék(ek) kiválasztása

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az eran.hu oldalon szereplő, beárazott termékek közül. Az érdeklődő a kiválasztott termék képére kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel a méretekre, színekre, technikai adatokra, árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

2. A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek minőségét és mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a „Pénztár” gombra.

Ezt követően adja meg számlázási és szállítási címét és a visszaigazoláshoz szükséges e-mail s a kapcsolattartáshoz szükséges telefonos adatait. Céges vásárlás esetén (vagy igénye esetén) adószámát is feltüntetheti.

A megrendelés megadásával a megrendelőnek fizetési kötelezettsége keletkezik. Ennek mértékét az eran.hu weboldal és a visszaigazolás is tartalmazza. Ezen érték az Abakusz-Comp Kft. számlájára történő beérkezéssel a megrendelés aktiválódik, s megrendelő a vonatkozó szállítási feltételeket elfogadja. 

Ezt követően egy Önnek megfelelő fizetési módot kell választania:

  • banki átutalás – (megrendelése leadásakor e-mailben értesítjük, hogy rendelése „függő állapot”-ba került, amint megérkezik bankszámlánkra az átutalt összeg, rendelését aktíváljuk, és e-mailben minden szükséges további információt közlünk Önnel)
  • bankkártyás fizetés
  • készpénz – (ügyfélszolgálatunkon egy előre egyeztetett időpontban, vagy a bankszámlánkra történő banki befizetéssel)

Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

3. Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek oldalán találhatóak. Az árak tartalmazzák a szállítási költséget a megadott szállítási címig (házszámig). Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

4. A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása három munkanapon belül megtörténik.

5. Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége van megrendelőnek.

6. Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot.

7. Fizetési feltételek
Webshopunkban lehetőség van banki átutalásra, és személyes, készpénzzel történő fizetésre.

8. Szállítás
A megrendelések szállítása szállítmányozó partnerünk által történik. Az adott termék gyártási idejét a webshop ismerteti, s a szállítást ettől vonatkoztatja. A szállítás pontos időpontját a megrendelő által megadott telefonszámon egyeztetjük. Ennek időpontjáról megrendelőnek is lehetősége van egyeztetni ügyfélszolgálati telefonszámunkon.

A címre történő szállítás időpontjában a megrendelő vagy a termék átvételével megbízott meghatalmazottja a megadott szállítási címen kell, hogy tartózkodjon a termék(ek) átvétele céljából. Ennek elmulasztásából adódó sikertelen átadás estén lehetséges, hogy az újabb, szállítási címre történő kiszállításnak további költségei lesznek, amely megrendelőre hárul.

Megrendelő átvételkor meggyőződik arról, hogy a leszállított termék(ek) csomagolása ép, sértetlen. Ellenkező esetben megrendelő elutasíthatja az átvételt, s a küldeményt a szállítóval visszaküldheti.
Az átvett termék(ek)et megrendelő ellenőrizni köteles az átvételt követő 24 órán belül. Amennyiben a termék sérült vagy hiányos azonnal megrendelőnek azonnal jeleznie kell felénk ügyfélszolgálatunk felé e-mailben. ellenőrizze a terméke(ket) 24 órán belül. Ha a termék sérült, hibás vagy hiányos, azonnal jelezze azt felénk, az átvételt követő 24 órában. Levelében megerősítheti reklamációját csatolt fotók küldésével. Ha nem érkezik bejelentés a termékek átvételét követő egy munkanapon belül, úgy a reklamációt nem tudjuk elfogadni.

9. Szállítási díjak:
Szállítási díjaink Magyarország területén a termékek árában foglaltatnak. Magyarországon kívüli szállítási díjat egyedileg állapítjuk meg, az aktuális szállítási díjak alapján.

10. A szállítástól elállás
Ha a webshop a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni.

Azon esetben, mikor eran.hu részéről kerül lemondásra a megrendelés, megrendelőt e-mailben értesítjük, s számlájáról utalt értéket visszautaljuk, amilyen gyorsan lehet, legkésőbb a törlést követő 8 munkanapon belül.